Home Notas de Prensa La Casa de Cultura y la Biblioteca Municipal permanecerán abiertas del 19 al 30 de Agosto.

La Casa de Cultura y la Biblioteca Municipal permanecerán abiertas del 19 al 30 de Agosto.

by Información

Crevillent (19/08/2019).- La Casa de Cultura abrirá al público del 19 al 30 de Agosto, con horario de 10:30 horas a 13:00 horas, donde se proporcionará el acceso a la prensa diaria para aquellos vecinos que quieran  a disponer este servicio.

Recordad que la Biblioteca Municipal “Enric Valor” está abierta durante todo este mes de agosto, en el horario de 9:30 h. a 13:00 h.  ofreciendo el servicio de préstamo de libros así como de lugar de lectura y de estudio para aquellos estudiantes que lo necesiten.

Desde la Concejalía de Cultura se anima a todos los crevillentinos que permanezcan en el pueblo a utilizar estos servicios que el Ayuntamiento de Crevillent ofrece para el disfrute de todos los vecinos.

La Casa de Cultura i la Biblioteca Municipal romandran obertes del 19 al 30 d’Agost.

Crevillent (19/08/2019).- La Casa de Cultura obrirà al públic del 19 al 30 d’Agost, amb horari de 10.30 hores a 13.00 hores, on es proporcionarà l’accés a la premsa diària per a aquells veïns que vulguen a disposar aquest servei. 


Recordeu que la Biblioteca Municipal “Enric Valor” està oberta durant tot aquest mes d’agost, en l’horari de 9.30 h. a 13.00 h. oferint el servei de préstec de llibres així com de lloc de lectura i d’estudi per a aquells estudiants que ho necessiten. 


Des de la Regidoria de Cultura s’anima a tots els crevillentins que romanguen al poble a utilitzar aquests serveis que l’Ajuntament de Crevillent ofereix per al gaudir de tots els veïns.

0 comment

You may also like